پخش و فروش عمده الکل

تلفن تماس: 09125265076

 

خرید الکل فله ای

خرید الکل فله ای

الکل های ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب و ویروس استفاده می شوند و با افزایش ویروس کرونا استفاده از الکل طبی و الکل های ضدعفونی کننده برای از بین بردن ویروس افزایش پیدا کرده است. خرید الکل فله ای برای همه ی افرادی که خواهان استفاده از الکل های ضدعفونی برای از بین بردن ویروس یا ضدعفونی کردن ویروس هستند امکان پذیر می باشد. خرید الکل فله ای با قیمت مناسب انجام می گیرد.

الکل طبی چیست؟

الکل طبی بی رنگ بوده و بوی تندی داشته و برای ضد عفونی و تزریقات کاربرد دارد. این محصول حاوی اتانول بوده و با الکل های صنعتی تفاوت زیادی دارد. الکل طبی در موارد گوناگون استفاده می شود.

الکل صنعتی برخلاف الکل طبی حاوی متانول می‌ باشد بنابراین دارای رنگ نارنجی و زرد بوده و بسیار خطرناک است چرا که سبب کوری یا آسیب های عصبی می شود. این الکل های صنعتی کاربرد شیمیایی و مصرفی دارند به همین دلیل به هیچ عنوان نباید از آنها در مصارف دیگر استفاده کرد. بنابراین در دوران شیوع ویروس کرونا برای ضدعفونی کردن دست های خود به هیچ عنوان از الکل های زرد رنگ یا الکل های صنعتی استفاده نکنید. با شیوع ویروس کرونا مصرف الکل های ضدعفونی کننده افزایش پیدا کرده است. الکل های ضد عفونی برای ضد عفونی کردن اشیا و سطوح در دوران شیوع ویروس کرونا استفاده می شوند.

تفاوت الکل طبی و صنعتی

الکل به دو دسته الکل اتانول و الکل متانول تقسیم می شود. الکل اتانول بوی تندی داشته و برای ضدعفونی کردن سطوح استفاده می شود. الکل های صنعتی یا الکل متانول تفاوت زیادی با الکل اتانول دارند. این الکل ها برای مصارف صنعتی کاربرد زیادی دارد و به دلیل سمی بودن از طریق پوست جذب می‌ شوند به همین دلیل استفاده از آن می تواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد که کمترین حالت آن کوری و بیشترین حالت آن مرگ است.

استشمام و تنفس بخار های الکل های صنعتی و متنول بسیار خطرناک و مسوم کننده می باشد.  الکل طبی دارای قدرت ضدعفونی کننده تری نسبت به الکل صنعتی است. یکی از مزایای خرید الکل فله ای تضمین کیفیت الکل از طرف فروشنده است. مشتری می تواند از فروشنده تضمینی برای کیفیت دریافت کند. در این صورت از خرید خود اطمینان خاطر حاصل می کند.

کاربرد الکل ضدعفونی کننده

الکل های طبی برای ضدعفونی کردن میکروب ها استفاده می شوند و کاربرد آنها از بین بردن باکتری و ویروس است. برای ضدعفونی کردن ابزارها از این مدل از الکل ها استفاده می کنند. الکل طبی توانایی از بین بردن ویروس هایی نظیر ویروس کرونا را دارد. اتانول کاربردهای دیگری نیز دارد. این الکل های طبی برای استریل کردن تجهیزات پزشکی و ضدعفونی کردن و تمیز کردن وسایل گوناگون مانند دستگیره درب ها و… استفاده می شوند. با رواج کرونا اهمیت الکل های طبی بیشتر از گذشته شد. البته این تصور که هرچه خلوص الکل بیشتر باشد دارای خاصیت پاک کنندگی بیشتری است کاملاً اشتباه می باشد بنابراین بهتر است الکل را در بازه ی استاندارد استفاده کنید. هر چه الکل درصد الکل بالاتر باشد الکل دارای خاصیت پاک کنندگی کمتری است.

عرضه الکل فله ای

عرضه الکل فله ای

در حال حاضر مراکز گوناگونی در زمینه تامین و عرضه مستقیم الکل طبی فعالیت می کنند. بعضی از مراکز علاوه بر فروش الکل در داخل اقدام به صادرات الکل به صورت مجاز و قانونی کشورهای گوناگون می کنند. خرید الکل فله ای به صورت قانونی و مجاز از مراکز گوناگون انجام می گیرد.

بنابراین افرادی که به خرید الکل فله ای نیاز دارند باید توجه داشته باشند که این الکل ها را از مراکز شناخته شده و معتبر خریداری کنند. علاوه بر معتبر بودن مراکز بهتر است این محصولات را به صورت مستقیم و بدون دخالت دلال خریداری کنند‌ چرا که در این صورت قیمت و هزینه ی تمام شده کمتر از حالتی می شود که با واسطه و غیر مستقیم خریداری شوند.

 

قیمت خرید الکل فله ای

قیمت الکل با توجه به نوع خرید و فروش الکل طبی ضد عفونی کننده متفاوت است. به عنوان مثال خرید الکل فله ای به صورت مستقیم و بدون واسطه ارزان تر از خرید با واسطه است. قیمت خرید الکل فله ای با توجه حجم مورد نیاز و فاکتورهای دیگر نظیر نوع بسته بندی متفاوت است. الکل های ضدعفونی کننده به صورت اسپری در مراکز گوناگون فروخته می‌ شوند‌ و افرادی که قصد خرید الکل برای ضدعفونی کردن دارند می توانند این محصولات را در حجم های کوچک به صورت بسته بندی اسپری خریداری کنند.

قیمت الکل در بسته بندی های کوچک مقرون به صرفه تر و اقتصادی می باشد. قیمت این محصولات معقولانه می باشد چرا که شما الکل های ضدعفونی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ جان خود خریداری می کنید. علاوه بر این قیمت این محصولات به معیارهای دیگری نیز بستگی دارد به همین دلیل ممکن است دارای قیمت های گوناگونی باشند.

 

مزایای الکل ضدعفونی کننده فله ای

امروزه خرید الکل فله ای یا الکل های ضدعفونی کننده افزایش پیدا کرده است. ضدعفونی کردن سطوح مختلف در دوران کرونا اهمیت زیادی دارد. در شرایط بیماری استفاده از الکل های ضدعفونی کننده گسترش پیدا کرده است. این الکل ها دارای خاصیت ضد عفونی کننده هستند بنابراین یکی از مهمترین مزیت های آن ها از بین بردن میکروب و ویروس می باشد.

خرید الکل فله ای در حجم های مختلف با قیمت ارزان تر انجام می گیرد. بنابراین اگر قصد خرید الکل های ضد عفونی دارید به سراغ مراکزی بروید که این محصولات را به صورت قانونی و مجاز و فله ای یا عمده می فروشند. در این صورت می توانید با صرف هزینه های کمتری این محصولات را خریداری کنید.

 

جمع بندی

در این مطلب در مورد الکل طبی و تفاوت آن با الکل صنعتی پرداختیم. بنابراین با توجه به این مورد بهتر است در خرید الکل طبی توجه داشته باشید تا آن را با الکل صنعتی اشتباه نگیرید. علاوه بر این باید به میزان خلوص الکل نیز دقت داشته باشید و الکل را با میزان خلوص استاندارد خریداری کنید. برای خرید الکل فله ای به سراغ مراکزی بروید که محصولات خود را به صورت قانونی و با کیفیت خوب بفروشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت الکل طبی و صنعتی
قیمت الکل طبی به صورت عمده
چگونه الکل ضدعفونی بسازیم؟
عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکل
خرید الکل ارزان
راهنمای خرید الکل طبی در تهران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اهواز، کیان آباد ، خیابان 28 شرقی ، پلاک 12
  • 090322225556
  • info@myco.net
× گفتگوی آنلاین