پخش و فروش عمده الکل

تلفن تماس: 09125265076

 

قیمت الکل طبی به صورت عمده

قیمت الکل طبی به صورت عمده

الکل محلولی بی بو و بی مزه است که مصارف مختلفی دارد. این محصول برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن دست ها یا سطوح استفاده می شود و یکی از پر مصرف ترین نوع الکل ها است.
با آمدن کرونا استفاده انسان ها از الکل طبی برای ضد عفونی دست ها و حتی سطوح، بسیار بیشتر از زمان قبل شده است و بیشتر مردم نسبت به زمان قبل از کرونا با این محصول آشنایی بیشتری پیدا کردند. اما باید به این نکته  دقت کنید که استفاده بیش از حد از الکل طبی بسیار ضرر دارد و نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد.

کاربرد الکل

الکل ها نسبت به مواد مصرفی آن ها، انواع کاربرد های متفاوتی دارند مثلا:

  •  برای ضد عفونی کردن سطوح
  •  به عنوان سوخت در موتور های احتراق
  •  برای ضد یخ ماشین ها از الکل استفاده می شود
  •  نگه داری نمونه های آزمایشگاهی

مواد تشکیل دهنده الکل طبی

الکل طبی که همان اتانول می باشد از تخمیر قند و شناسته و مخمر نان به دست می آید و طرز تهیه آن به این صورت است که برای ضد عفونی استفاده می شود.
یک سری از الکل ها هم درصنعت پتروشیمی و تولید محصولات شیمیایی کاربرد دارد مثلا در محصولات آرایشی، بهداشتی و یا حتی در صنایع داروسازی و پزشکی استفاده می شود.  مواد تولیدی آن ها علاوه بر غلات، میوه ها و نیشکر است که با گرم کردن این مواد به محصولات مورد نظر ما تبدیل و مورد استفاده مردم قرار می گیرد.
الکل طبی الکی با درصد خلوص 96 درصد که برای ضد عفونی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد، علت این که می گویند 96 درصد یعنی همراه متانولی که در الکل است باید برای استفاده مقداری آب در محلول ریخته بشود یعنی 96 درصد مواد از اتانول می باشد و 4 درصد آن باید حتما آب باشد تا مورد استفاده قرار بگیرد.

برای ضد عفونی کردن دست ها باید از الکل 70 درصد استفاده نمود یعنی 70 درصد باید متانول باشد و 30 درصد باقی آن باید از آب استفاده شود علت آن که در ضد عفونی دست ها باید آب مقدار زیادی استفاده شود این است که الکل محلولی مضر و خطر ناکی است و متانول به راحتی از پوست رد می شود وبیماری های پوستی شدیدی مانند اگزما را به وجود می آورد.

تفاوت بین الکل طبی با الکل صنعتی

الکل انواع مختلفی دارد اما دو نوع الکل متداول که استفاده بیشتری دارند الکل طبی (اتانول) و الکل صنعتی (متانول) می باشد.
اما تفاوت هاین بین این دو نوع الکل شامل موارد زیر می باشد.

  •  الکل طبی که از اتانول استفاده می شود، کشنده است چون باعث مسمومیت فرد می شود و یا حتی باعث بیماری های بسیار خطر ناک تر هم می شود ولی الکل صنعتی بسیار مفید می باشد.
  •  قدرت ضد عفونی کردن الکل های صنعتی نسبت به الکل های طبی بسیار کمتر می باشد.
  •  رنگ الکل های طبی سفید رنگ است ولی الکل های صنعتی به زن نارنجی یا زرد رنگ است.
  •  الکل های صنعتی در جرم گیری و لکه گیری سطوح استفاده می شود و همین طور برای روشن کردن آتش از این محصول استفاده می شود ولی الکل های طبی بیشتر در ضد عفونی سطوح و دست و همین طور برای نوشیدنی های الکی مورد استفاده قرار می گیرد
  •  الکل های طبی بوی تندی دارد اما الکل های صنعتی بی بو است

قیمت الکل طبی به صورت عمده

قیمت الکل طبی به صورت عمده نسبت به کیفیتشان انواع مختلفی دارد و هر چه کیفیت محصول بهتر باشد آن محصول گران تر می شود.
علاوه بر کیفیت الکل ها باید به کاربرد آن محصولات هم توجه کرد که باعث می شود قیمت محصولات متفاوت باشد مثلا قیمت الکلی که برای ضد عفونی کردن دست و یا سطوح استفاده می شود با قیمت الکی که برای نوشیدنی های الکلی استفاده می شود بسیار متفاوت است.
اما قیمت الکل طبی به صورت عمده نسبت به خرید این الکل ها به صورت تیکی خیلی ارزان تر و به صرفه تر می شود.

نکات مهم در خرید الکل طبی به صورت عمده

کسانی که می خواهند الکل طبی تهیه کنند باید به این نکته دقت کنند که حتما باید اطمینان کامل داشته باشند از الکی که می خرند و موارد مصرف آن را حتما باید چک کنند مثلا برای تهیه الکل ضد عفونی برای دست باید به این نکته توجه کنند که باید حتما درصد خلوص آن 70 درصد باشد.
برای این که شما بتوانید تشخیص بدهید که الکل طبی است یا صنعتی، آن محصول را آتش بزنید اگر آن آتش شعله های آبی و بلندی داشت متوجه می شوید که این محصول الکل طبی است ولی اگر شعله های آتش نارنجی بود و کوتاه بود شما متوجه می شوید که این محصول الکل صنعتی است.
برای این که شما از خرید محصولتان اطمینان داشته باشید، حتما باید از فروشگاه های معتبر و یا سایت های فروشگاهی معتبر خریداری کنید تا به مشکل نخورید و با خیال راحت محصولتان را خریداری کنید.

جمع بندی

همان طور که شما می دانید الکل طبی کارایی بسیار زیادی دارد به خصوص از شروع کرونا، برای ضد عفونی کردن استقبال بسیار زیادی شد و استفاده از این محصول بسیار زیاد شد.
اگر به دنبال خرید الکل طبی عمده هستید و کیفیت محصولات برایتان مهم است می توانید با ما تماس بگیرید تا ما شما را برای خرید یک محصول با کیفیت راهنماییتان کنیم.

سئو سایت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت الکل طبی و صنعتی
قیمت الکل طبی به صورت عمده
چگونه الکل ضدعفونی بسازیم؟
عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکل
خرید الکل ارزان
راهنمای خرید الکل طبی در تهران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اهواز، کیان آباد ، خیابان 28 شرقی ، پلاک 12
  • 090322225556
  • info@myco.net
× گفتگوی آنلاین