پخش و فروش عمده الکل

تلفن تماس: 09125265076

 

مرکز فروش الکل طبی

مرکز فروش الکل طبی

الکل طبی یک ماده ضدعفونی کننده به حساب می آید که برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها استفاده می شود. امروزه به علت شیوع ویروس کرونا میزان استفاده از الکل طبی برای از بین بردن و حذف ویروس افزایش یافته است. شرایط ویروس کرونا ایجاب می کند که برای ضدعفونی دست ها از محصولات ضدعفونی کننده استفاده کنید. الکل ضد عفونی ۷۰ درصد یکی از محصولات ضدعفونی است که برای از بین بردن ویروس مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز فروش الکل طبی معتبر این محصولات را که ضدعفونی کننده هستند به فروش می گذارد.

 

الکل طبی چیست؟

به طور کلی دو دسته الکل در بازار وجود دارد که به آن ها اتانول و متانول می گویند. الکل سفید حاوی اتانول بی رنگ با بوی تند است. از الکل طبی که با نام الکل هم سفید شناخته می شود برای ضدعفونی کردن دست ها و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می شود.‌ اما متانول که با نام الکل صنعتی زرد هم شناخته می‌ شود بسیار خطرناک است. الکل طبی و الکل صنعتی تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و دو محصول مجزا به حساب می آیند. لذا باید گفت که از الکل طبی برای ضدعفونی کردن دست ها استفاده می شود. اما از متانول که با نام الکل زرد و صنعتی هم شناخته می‌ شود برای ضدعفونی کردن استفاده نمی کنند. زیرا بسیار خطرناک است. لذا برای خرید الکل ضدعفونی به مرکز فروش الکل طبی معتبر مراجعه نمایید.

 

اطلاعاتی در مورد الکل طبی

اطلاعاتی در مورد الکل طبی

الکل طبی حاوی اتانول مخصوص ضد عفونی است. در قسمت بالا در مورد تفاوت الکل طبی و الکل صنعتی مطلب مختصری ارائه دادیم. اما توجه کنید که الکل صنعتی که با نام متانول هم شناخته می شود بسیار سمی بوده از این رو نباید برای ضدعفونی کردن استفاده شود زیرا منجر به آسیب‌ های عصبی و بینایی می شود. الکل صنعتی از طریق پوست جذب بدن می‌ شود و عوارض بسیار زیادی نظیر کوری و مرگ را با خود به همراه دارد. الکل صنعتی نسبت به الکل طبی خاصیت ضدعفونی کننده کمتری دارد و به هیچ عنوان نباید برای ضدعفونی کردن استفاده شود. از این رو اگر قصد خرید الکل ضدعفونی کننده را دارید توجه کنید که از این محصول نباید به عنوان خوراکی استفاده کرد زیرا بسیار خطرناک است. بهترین کار برای خرید الکل ضدعفونی کننده مراجعه به مرکز فروش الکل طبی معتبر است.

 

مرکز فروش الکل طبی

انتخاب مرکز فروش الکل طبی معتبر کار سختی نیست توجه کنید که برای خرید الکل ضدعفونی کننده حتماً باید به سراغ مراکز معتبر بروید. همچنین به هیچ عنوان از الکل های دست ساز استفاده نکنید زیرا ممکن است حاوی مقدار زیادی متانول باشند. الکل صنعتی یا الکل زرد حاوی متانول است و بسیار خطرناک می باشد. از این رو استفاده از آن حتی برای ضدعفونی کردن دست ها خطر مرگ را در پی دارد. در واقع بهترین کار برای خرید الکل ضدعفونی کننده مراجعه به مرکز فروش الکل طبی معتبر است. لذا شما باید از عدم وجود متانول در الکل ضدعفونی کننده اطمینان حاصل کنید. از این رو به هیچ عنوان به سراغ مراکز فروش غیر معتبر نروید.

نکاتی برای خرید الکل طبی

نکاتی برای خرید الکل طبی

اولین نکته برای خرید الکل طبی توجه به عدم وجود متانول در آن است. دومین نکته ای که برای خرید الکل ضدعفونی کننده باید مد نظر قرار دهید مراجعه به مراکز فروش الکل طبی معتبر است. برای انتخاب مرکز فروش الکل طبی بهترین کار کسب اطلاعات در مورد اعتبار آن است. لذا به هیچ عنوان به سراغ مراکز غیر معتبر برای خرید الکل طبی نروید. همچنین توجه کنید که الکل طبی قابلیت مصرف خوراکی ندارد و فقط برای ضدعفونی کردن استفاده می شود. اتانول یا الکل ضدعفونی کننده از اتانول با مرطوب کننده تشکیل شده است این الکل فاقد متانول است و برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف و دست ها استفاده می شود و نوعی ضدعفونی کننده می باشد.

 

کاربرد الکل طبی

الکل طبی کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. از این محصولات برای ضدعفونی کردن محیط و دست ها و سطوح مختلف در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. این محصولات کاربرد پزشکی دارند و از سوی دیگر دارای خاصیت ضد عفونی کننده هستند. کاربرد الکل طبی فقط به این موارد ختم نمی شود. زیرا الکل طبی کاربرد گندزدایی دارد و همچنین در سوخت خودرو و به هواپیما استفاده می شود. مراجعه به مراکز فروش الکل طبی معتبر یکی از نکات بسیار مهمی است که در این زمینه باید مد نظر قرار بگیرد.از الکل اتانول در داروسازی و رنگ سازی و تولید محصولات بهداشتی استفاده می شود. برای خرید این محصولات از مراجعه به مرکز فروش الکل طبی معتبر غافل نشوید.

 

نکات مهمی که باید در مورد الکل طبی بدانید ؟

از الکل اتانول ۷۰ درصد برای مصارف پزشکی استفاده می کنند. این محصولات برای ضدعفونی کردن ابزار های پزشکی استفاده می شوند. البته الکل اتانول تفاوت بسیار زیادی با الکل متانول دارد. الکل های ضدعفونی کننده که حاوی اتانول هستند خاصیت حلالیت دارند. از این رو برای پاک کردن لکه های چربی و روغن و پاکسازی رنگ مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این الکل های ضدعفونی کننده تنها در مراکز پزشکی استفاده نمی شوند بلکه در زمینه نظافت هم بسیار کاربردی هستند. همچنین این محصولات در آرایشگاه ها و مراکز درمانی و بیمارستان ها برای ضدعفونی کردن وسایل شخصی و عمومی استفاده می کنند. مراجعه به مرکز فروش الکل طبی معتبر یکی از نکات مهمی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

 

جمع بندی

الکل طبی یک ماده ضدعفونی کننده حاوی اتانول است که برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها مورد استفاده قرار می گیرد. مراجعه به مرکز فروش الکل طبی معتبر یکی از نکات بسیار مهمی است که در این زمینه باید مد نظر قرار بگیرد. الکل طبی تفاوت بسیار زیادی با الکل صنعتی دارد. الکل صنعتی با نام الکل زرد شناخته می شود حاوی متانول است و بسیار خطرناک می باشد. از این رو برای ضدعفونی کردن دست ها به هیچ عنوان استفاده نمی شود. الکل طبی که حاوی اتانول برای ضدعفونی کردن دست ها و سطوح مختلف استفاده می شود و قابلیت خوراکی ندارد. برای خرید این محصول به مرکز فروش الکل طبی معتبر بروید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

سرکه تناژ و فله
تفاوت الکل طبی و صنعتی
قیمت الکل طبی به صورت عمده
چگونه الکل ضدعفونی بسازیم؟
عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکل
خرید الکل ارزان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اهواز، کیان آباد ، خیابان 28 شرقی ، پلاک 12
  • 090322225556
  • info@myco.net
× گفتگوی آنلاین