پخش و فروش عمده الکل

تلفن تماس: 09125265076

 

خرید الکل در کرج

خرید الکل در کرج

الکل کارکردهای مختلف و متنوعی دارد و یکی از کالاهای اساسی و مورد نیاز عموم جامعه است. دست پیدا کردن به الکل مرغوب کار آسانی نیست و رعایت نکردن نکات مهم در تولید این محصول اثرات زیان باری دارد. فروش و خرید الکل در کرج که شهر بزرگ و مهمی می باشد و نیازمند دقت بالایی است و تمامی نکات گفته شده باید طی فرایند خرید الکل در کرج رعایت شوند.
کرج یکی از مهم ترین شهرهای ایران با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر است و تنها شهری است که پایتخت از طریق مترو با آن در ارتباط است. نکته دیگر این است که کرج مرکز استان البرز است و از مهم ترین مراکز صنعتی ایران است. روزانه جمعیت زیادی وارد کرج یا از این شهر خارج میشوند. مراکز اندکی در زمینه فروش و خرید الکل در کرج فعالیت دارند.
خرید الکل در کرج که شهری با مراکز صنعتی و درمانی متعدد است و جمعیت زیادی دارد باید با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی انجام شود که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

 

خرید انواع الکل در کرج

برای خرید الکل در کرج بایستی آشنایی ابتدایی و سطحی با انواع الکل داشته باشیم تا متناسب با نیازمان اقدام به خرید الکل در کرج کنیم.

الکل طبی یا اتانول

یکی از پرفروش ترین الکل در کرج که بسیاری به دنبال خرید این نوع الکل در کرج هستند، اتانول است. اتانول یک ترکیب آلی است. این یک الکل با فرمول شیمیایی C2H6O است. فرمول آن را می توان به صورت CH3-CH2-OH یا C2H5OH (یک گروه اتیل مرتبط با یک گروه هیدروکسیل) نیز نوشت. اتانول یک مایع فرار، قابل اشتعال، بی رنگ با بوی خاص و تند است.
اتانول به عنوان یک عامل موضعی برای جلوگیری از عفونت های پوستی، در آماده سازی های دارویی (مانند ترکیبات مالشی، لوسیون ها، تونیک ها، ادکلن ها)، لوازم آرایشی و عطری استفاده می شود.
بهتر است ظرف نگهداری اتانول شیشه ای باشد، اما فروش و خرید الکل نوع اتانول در کرج، در ظروف پلاستیکی نیز شایع است. کرج مراکز گسترده و بیشماری برای استفاده الکل های ضدعفونی کننده و تهیه لوسیون‌ها و ادکلن‌ها دارد که بهتر است مقادیر بیشتری برای تولید عمده خود تهیه کنند.

 

آشنایی با مزایا اتانول

اتانول که الکل، الکل اتیلیک و الکل غلات نیز نامیده می شود، مایعی شفاف و بی رنگ است. اتانول یک محصول جانبی طبیعی تخمیر گیاهی است و می تواند از طریق هیدراتاسیون اتیلن تولید شود و در ظروف یک لیتری، بیست لیتری، کمتر یا بیشتر نیز عرضه می‌شود. در مواردی که خرید الکل در کرج برای نیازهای صنعتی و پزشکی خاص باشد تهیه اتانول تا دویست و بیست لیتر نیز ممکن است.
جمعیت گسترده کرج باعث شده است مردم این شهر مقادیر زیادی از اتانول برای ضدعفونی و خاصیت های درمانی این نوع الکل تهیه کنند، به همین دلیل خرید الکل در کرج به صورت اتانول، در ظروف کوچک تر از یک لیتر نیز شایع است. ظروف شیشه ای یک لیتری و ظروف پلاستیکی یک لیتری نیز به همین منظور در دسته بندی های مختلف اتانول هستند.

در خرید الکل در کرج بایستی نکات ایمنی را مدنظر قرار داد، مثلا اتانول اگر درست تهیه و استفاده نشود ممکن است باعث مشکلات تنفسی، فشار خون پایین، مشکلات خونی، آسیب کبدی و مرگ شود. اتانول ممکن است پوست را خشک و تحریک کند. ممکن است درد، قرمزی و تورم ایجاد کند. قرار گرفتن چشم در معرض اتانول نیز می تواند باعث ریزش اشک و سوزش شود.
قیمت الکل طبی به مقدار آن بستگی دارد و در هر صورت گران تر از الکل صنعتی یا متانول است. می توان جهت خرید الکل در کرج، اتانول را به صورت بشکه ای و فله ای تهیه کرد و در این صورت مقرون به صرفه تر است.

الکل صنعتی یا متانول

الکل صنعتی یا متانول

تاثیر شهر کرج بر حوزه صنعت بسیار پررنگ است. شهرک های کوچک و بزرگ صنعتی متعددی در این شهر مشغول فعالیت هستند. امکان خرید الکل در کرج از نوع صنعتی هم برای مصارف بالا ممکن است و هم مصارف کوچک صنعتی.
الکل صنعتی یک الکل اتیلیک تقطیر شده (C2H5OH) است که به طور معمول دارای مقاومت بالایی است که برای مقاصدی غیر از نوشیدنی تولید و فروخته می شود. معمولاً به شکل الکل اتیلیک خالص، الکل کاملاً دناتوره شده، الکل مخصوص دناتوره شده و مخلوط حلال های اختصاصی توزیع می شود.

خرید الکل در کرج به صورت صنعتی ممکن است برای کاربردهای زیر باشد:

  •  پاک کننده ها
  •  لوازم آرایشی
  •  سوخت
  •  داروها
  •  منسوجات
  •  ضد یخ
  •  حلال ها
  •  رنگ ها
  •  جوهرها

کاربرد متانول

متانول یک بلوک شیمیایی برای صدها محصول روزمره از جمله پلاستیک، رنگ، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی است. متانول همچنین یک منبع انرژی پاک است که برای سوخت خودروها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، کشتی‌ها، پیل‌های سوختی، دیگ‌ها و اجاق‌ها استفاده می‌شود.
تقریباً هر صنعتی در کرج از یک محصول مبتنی بر الکل در برخی ظرفیت ها استفاده می کند و این نکته مهمی در خرید الکل در کرج است. برای خرید الکل در کرج باید توجه داشته باشیم که تفاوت اصلی بین الکل صنعتی و الکل مطلق این است که الکل صنعتی می تواند متانول یا اتانول با خلوص 95٪ باشد، در حالی که الکل مطلق اتانول با خلوص 99٪ است. الکل یک ترکیب آلی با گروه عاملی -OH است.

 

خرید الکل در کرج

اگر قصد خرید الکل در کرج برای مقاصد بهداشتی دارید دقت کنید که الکل صنعتی را برای این مورد خریداری نکنید، زیرا تفاوت های اساسی و مهمی دارند و نباید الکل صنعتی را مستقیما بر روی پوست مصرف کرد.
تاریخ انقضای انواع الکل‌ها معمولا بر روی بطری و ظرف آنها درج می‌شود، در غیر این صورت می توان این تاریخ را تا نهایتا دو سال در نظر گرفت.
خرید متانول در شهر کرج نیز در مقادیر مختلف ممکن است. برای مصارف خانگی با حجم میلی متری و قیمت کمتر می‌توان آن را تهیه کرد و برای مصارف صنعتی گسترده نیز بهتر است به صورت فله ای و بشکه ای تهیه شود. قیمت متانول بسیار پایین تر از اتانول است.
تمامی اشکال و مقادیر گفته شده الکل در این مطلب در این سایت به راحتی قابل دسترسی است و با سفارش آنلاین یا حضوری می توان آنها را تهیه کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

سرکه تناژ و فله
تفاوت الکل طبی و صنعتی
قیمت الکل طبی به صورت عمده
چگونه الکل ضدعفونی بسازیم؟
عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکل
خرید الکل ارزان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اهواز، کیان آباد ، خیابان 28 شرقی ، پلاک 12
  • 090322225556
  • info@myco.net
× گفتگوی آنلاین