پخش و فروش عمده الکل

تلفن تماس: 09125265076

 

خرید الکل ارزان

خرید الکل ارزان

با توجه به اینکه وجود الکل در تمامی بخش های یک زندگی روزمره ضروری است و افراد زیادی از این محصول استفاده می کنند، ممکن است به فکر خرید به صرفه و به اصطلاح خرید اقتصادی الکل  یا خرید الکل ارزان باشیم.

الکل بسیار به صرفه تر از جایگزین های دیگر است، مثلا زمانی که از سوخت اتانول استفاده کنیم، به دلیل محتوای بالای اکسیژن، اتانول کاملاً بیشتر از بنزین معمولی بدون سرب می سوزد و انتشارات مضر اگزوز را کاهش می دهد. اتانول از یخ زدگی خطوط گاز جلوگیری می کند و رطوبت سیستم سوخت را معلق می کند، بنابراین در هوای سرد نیازی به افزودن ضد یخ گران قیمت نیست. اگر به دنبال این ویژگی ها در سوخت های دیگری باشیم با قیمت ها و اعداد و ارقام فضایی روبه رو می شویم.

الکل ها در اشکال و بسته بندی های مختلف تولید می شوند و عوامل کاهش و افزایش قیمت الکل، بسیار است. برندهای مختلفی که الکل را تولید می کنند، هر کدام عوامل متعددی را برای افزایش قیمت محصول خود بیان می کنند و مواردی مثل بسته بندی های لوکس و شکیل که در سایر محصولات باعث افزایش قیمت و تبلیغات می شود، در این مورد نیز بی تاثیر نیست. اما چگونه می توان الکل را با قیمت بسیار پایین تر تهیه کرد؟ ایا امکان خرید الکل ارزان قیمت از تولیدی های مجاز و قانونی ممکن است؟ در این مطلب به پاسخ این سوالات و نحوه خرید الکل ارزان قیمت پرداخته خواهد شد.

راه کارهای خرید الکل ارزان قیمت

  •  خرید الکل به صورت فله ای
  •  حذف واسطه ها در خرید الکل و خرید به صورت مستقیم از تولیدکننده
  •  انتخاب ظروف و بسته بندی های ارزان قیمت الکل
  •  خرید الکل ارزان،اما خالص

خرید الکل ارزان به صورت فله ای

اولین موردی که در این مطلب به آن پرداخته شده است، اشاره به خرید الکل ارزان و فله ای است، چون مهم ترین عامل است. بسیاری از مخاطبان این مطلب، کسانی هستند که به صورت روزمره با الکل سر و کار دارند و به همین دلیل به دنبال روشی هستند که الکل را با قیمت پایین و مناسبی خریداری کنند.

ما به این دسته از افراد توصیه می کنیم الکل را به صورت فله ای خریداری کنند تا از پرداخت هزینه های افراطی برای بسته بندی های کوچک تر، آسوده خاطر شوند.

همان طور که در قسمت ابتدایی متن اشاره شد، بسته بندی الکل می تواند باعث افزایش قیمت این محصول شود، به همین خاطر، بهتر است الکل را به صورت فله ای و با حجم بالا خریداری کرد. خوشبختانه امروزه، در این باره مانعی وجود ندارد و می توانید الکل را با حجم دلخواه از یک لیتر تا صد لیتر و چند گالن تهیه کنید و تولیدی های بی شماری در این راستا اقدام کرده اند. وبسایت ما نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند و انواع الکل، چه اتانول و چه متانول را با حجم دلخواه به دست شما برساند.

حذف واسطه ها در خرید الکل ارزان و خرید از تولیدکننده

حذف واسطه ها در خرید الکل ارزان و خرید از تولیدکننده

در این بخش بهتر است با نکته ای شروع کنیم که تقریبا تمامی افراد از آن مطلع هستند و نقطه ضعفی برای واسطه ها محسوب می شود.

این نکته چیزی نیست جز این مورد که واسطه هایی مثل فروشگاه ها بایستی هزینه های گزافی برای پرداخت اجاره ها و سایر هزینه های مربوط به ملک خود را پرداخت کنند و در صورتی که مالک باشند، از پرداخت هزینه های جانبی مثل هزینه برق و گاز و مالیات و غیره معاف نیستند.

 تصور کنید الکلی که با قیمت بسیار پایین و ارزان توسط تولیدی تهیه می شود، واسطه ها و فروشگاه ها با گذاشتن سود بسیار زیاد بر این محصولات آنها را با قیمت های غیر واقعی به دست مصرف کننده می رسانند. همین طور الکل از محصولاتی است که قیمت ثابتی دارد، اما هزینه های جانبی که واسطه ها باید پرداخت کنند و در زمان تورم این هزینه ها چند برابر نیز می شود، سبب می شود قیمت الکل را افزایش بدهند.

پس بهتر است الکل را به صورت مستقیم از تولیدی تهیه کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید. مطلبی که هم اکنون در حال مطالعه آن هستید نیز، در سایت یک تولیدی الکل درج شده است و می توانید از بخش منوی اصلی سایت، به قیمت الکل ارزان و بدون واسطه نگاهی بیندازید.

 

انتخاب ظروف و بسته بندی های ارزان قیمت الکل

الکل ها در ظروف مختلفی بسته بندی می شوند، از ظروف پلاستیکی گرفته تا ظروف شیشه ای. برای خرید الکل ارزان و اقتصادی، این محصول را در ظرف های ارزان قیمت، مثل ظروف پلاستیکی و بیست لیتری های نوستالژی تهیه کنید.
همین طور تولیدی های که الکل با کیفیت تولید می کنند، چون خریداران و مشتریان بزرگی مثل کارخانجات و کلینیک های درمانی دارند، تنها به شرح درصد خلوص الکل و جزئیات ترکیبات این محصول بر بسته بندی آن بسنده می کنند و نیازی به بسته بندی های رنگارنگ برای جلب توجه مشتری های دیگر ندارند.

خرید الکل ارزان،اما خالص

این قسمت را اختصاص دادیم به آن دسته از افرادی که قصد خرید الکل ارزان برای تمیز کاری و بهداشتی کردن محیط را دارند. می توان الکل را با درصد بالا مثل اتانول ۹۰ درصد تهیه کرد و با افزودن مقداری آب به این محصول، اقدام به ضدعفونی کردن محیط های مختلف کرد.

روش انجام این کار در مطلب دیگری به تفصیل توضیح داده شده است و در صورتی که تمایل به ساخت الکل ضدعفونی کننده در منزل دارید، به منوی سایت مراجعه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

سرکه تناژ و فله
تفاوت الکل طبی و صنعتی
قیمت الکل طبی به صورت عمده
چگونه الکل ضدعفونی بسازیم؟
عوامل تاثیرگذار بر قیمت الکل
خرید الکل ارزان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اهواز، کیان آباد ، خیابان 28 شرقی ، پلاک 12
  • 090322225556
  • info@myco.net
× گفتگوی آنلاین